V dneÅ¡nà dobÄ› je slovo elektro velice Äasto použÃvané, a to hlavnÄ› ve spojenà s elektromobily a tak podobnÄ›. Jenomže když to tak vezmu, tak elektromobil je vlastnÄ› o nÄ›co lepÅ¡Ã než klasický benzinový automobil anebo dieselový automobil. Je logické, že právÄ› elektromobil je vlastnÄ› takové elektroauto, které nemá tak moc emisÃ, jako napÅ™Ãklad v klasické auto na benzÃn anebo na naftu. Jenomže také jsem se dozvÄ›dÄ›la, že i elektromobily majà své mÃnusy a také veliké nevýhody. NapÅ™Ãklad to, že můžou také vybuchovat anebo hoÅ™et. Kolikrát, když jsem slyÅ¡ela různé pÅ™Ãhody, kdy tÅ™eba elektromobil byl nÄ›kde u obchodnÃho centra zaparkovaný na parkoviÅ¡ti, kde také byla samozÅ™ejmÄ› nabÃjecà stanice.
NÄ›kdy to nabÃjenà trvá deset i patnáct minut. Záležà opravdu na každém typu automobilu anebo na ÄlovÄ›ku, jak dlouho tam chce Äekat. Jenomže když tÅ™eba ÄlovÄ›k si ho zaparkuje a potom jde nakupovat, tak potom zjistÃ, že bohužel mu hořà auto. Já ani nevÃm, co to musà být pro ÄlovÄ›ka za Å¡ok, když si tÅ™eba koupà nové auto za necelý milion korun a potom mu tÅ™eba po mÄ›sÃci zaÄne hoÅ™et. Já si myslÃm, že opravdu tohle musà být pořádné peklo pro Å™idiÄe, a hlavnÄ› pro takové Å™idiÄe, kteřà si tohle auto vysnili a úplnÄ› se na nÄ›j těšili. Také nÄ›co podobného se stává i s elektrokoloběžkama.
VÅ¡ichni vÃme, že elektrokoloběžky jsou v poslednà dobÄ› veliký boom, a to hlavnÄ› kvůli tomu, že Å¡etřà Äas a také energii a sÃlu ÄlovÄ›ka. ÄŒlovÄ›k se nemusà tak spoléhat na své vlastnà sÃly. Ale může se spolehnout také na motor elektrokoloběžky anebo také v tomto pÅ™ÃpadÄ› na motor elektromobilu. Jenomže i elektrokoloběžky v poslednà dobÄ› velice Äasto hoÅ™Ã. Já mám doma dvě elektrokoloběžky a Å™eknu vám, že se opravdu hodnÄ› bojÃm, aby i moje elektrokoloběžka nÄ›kdy nezaÄala hoÅ™et. Opravdu nevÃm, co bych dÄ›lala, ale asi bych se zbláznila a už bych asi na elektrokoloběžku nikdy nesedla. Já se totiž bojÃm, a když se mi stane jednou nÄ›co hrozného, tak už si to potom velice vyÄÃtám a už se na to bojÃm znovu stoupnout.